دوستت دارم


عاشق

............اگر معنای عشق را میفهمم فقط به خاطر توست .........

 

تو را به اندازه زیبایی خاطره ات دوست می دارم

تو را به جای همه کسانی كه نشناخته ام دوست می دارم

اندازه قطرات باران ، اندازه ی ستاره های آسمان دوست می دارم

تو را به اندازه خودت ، اندازه آن قلب پاکت دوست می دارم

تو را به اندازه هر ثانیه دوریت دوست می دارم          

به اندازه هر ثانیه اش که هر ثانیه برایم سالها مي گذرد دوست می دارم

 به خدا بی توهرلحظه چشمانم می بارد... بازهم دوستت دارم

تو را به خاطر دوست داشتن دوست می دارم

تو را به خاطر خاطره ها دوست می دارم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 15 دی 1390برچسب:,ساعت 14:31 توسط اليانا| |


Power By: LoxBlog.Com